Livets mitt

Tänk att i måndags hamnade jag mitt på livets topp, jag som hoppas bli 100. 

Ser tillbaka på åren som gått, vad mycket jag har hunnit med och vad mycket jag varit med om, mycket som jag vill dela med andra och en hel del som jag gömmer djupt in i mitt hjärta.

Många fina dagar och stunder med underbara upplevelser och med min underbara familj  eller goarunt omkring, någon dag i djup besvikelse - som jag sedan lagt på hyllan, någon dag av sjukdom men som tur är föddes jag med järnmage och god motståndskraft,
sorg och saknad som återkommer då och då av människor som funnits eller finns nära
eller längre bort och fyller mina ögon med tårar.

MEN, tacksam till livet vad det gett och nu förhoppningsfull inför framtiden och vad den ska ge mig av olika upplevelser och känslor.

Lev min vän och ta vara på stunden som är, se positivt även om det är tufft runt omkring.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Debbie

är såå glad att ja har dig till mamma, hoppas ja en dag kan ställa upp för dig som du ställer upp för mig!

älskar dig av hela mitt hjärta nu och för alltid!!

massa pussar från mellanhjärtat

2010-03-02 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0