År - ork ?

Undrar om det beror på att åren går som orken avtar, börjar ibland känna mej som den generationen som är äldre än jag själv. Orkar massa en dag och dagen därpå är det korsordet, tv:n eller annat slappgöra som gäller. Man Måste få mer tid till återhämtning OM man inte planerar en massa saker att göra dag efter dag för då går det alltid - tills den dag när inget är inplanerat då finns det inte ork till nåt...

Eller som just nu när jag har ledigvecka på jobbet, fixade och donade måndag och tisdag, blev inget speciellt gjort igår, onsdag och idag tänker ja också  ta det lugnt, har ju fyra lediga dagar till innan nästa arbetspass...

Får se vad det blir gjort idag, skriver väl lite sällan i min blogg men dagarna går så fort, fortare för varje år tycker jag det känns som. Tycker ibland att inget händer, men, men, ska bättra mig och berätta lite vad jag gör. inte bara mina tankar som det mest blivit delgivning av hittills i denna blogg.

Sköt om er. Glöm inte leva medans du lever.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0