Allt och/eller inget...

Har fått en del frågor om varför jag inte uppdaterat/skrivit i min blogg. Finns väl en massa orsaker, men tror att mycket bottnar sig i den yrkesroll man har med all dokumentation osv. Allt det man skriver ska kunna läsas och ifrågasättas, inte vara stötande eller för mycket personligt, samt mycket, mycket mer. Så ska det väl inte vara så här i en blogg, men ändå så börjar man tänka, vända på det man skrivit/skriver och så blir det ingenting.

Men nu ska jag tänka till, :):) och få till några rader då och då, skriv gärna vad ni tycker...jag är ju en flexibel människa som ni vet, står för vad jag säger men om fakta finns emot så ger jag med mig.

Ha en bra dag. Vi hörs.

Kramar från ett småkyligt Jämtland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0